Naročite se na naše novice in prejmite kupon za
-7% popust na celoten nakup.
-7% popust na celoten nakup.
Za dostavo paketov sodelujemo z dostavno službo GLS Slovenija in Pošto Slovenija. Če je naročilo večje od 60,00 € je dostava brezplačna. Ob odpremi paketa prejmeš SMS z obvestilom o okvirnem času dostave, pred dostavo pa te bo kurir še poklical. Običajno je dostava v roku 1-2 delovnih dni. V primeru povečanega obsega naročil se lahko ta čas podaljša za nekaj dni. V primeru, da te v času dostave na naslovu ni, lahko svoj paket preusmeriš na drug naslov ali na paketomat , kjer te bo počakal še 3 dni.
Pri dostavni službi ima kupec možnost plačati ob prevzemu blaga kurirju z gotovino ali z bančno kartico. V primeru izbire bančne kartice, mu GLS ne zaračuna provizije. Uporabi lahko naslednje bančne kartice: Visa, MasterCard, BA, Maestro, Karanta.
Prejemnik od dostavne službe prejme obvestilo o odposlanem paketu in predvidenem času dostave po emailu in po sms-u. Tako bo prejemnik obveščen dan prej in zjutraj na dan dostave kdaj mu bo paket dostavljen.
SLOVENIJA: Strošek dostave z GLS Slovenija in Pošto Slovenije znaša 4,90€ za vsa naročila do vrednosti 60,00 €. Pri nakupu izdelkov nad 60,00 €, pa poštnino častimo mi. V tem primeru bo paket dostavljen z GLS Slovenija. V primeru, da izrecno želiš dostavo s Pošto Slovenije, te vljudno prosimo, da to zapišeš v komentar in bomo paket oddali na Pošto.
HRVAŠKA: Fiksna poštnina za območje Hrvaške je 8,00 € (brez dodatnih doplačil) ne glede na znesek pošiljke. Za veleprodajne kupce in pošiljke težje od 15 kg se poštnina zaračuna 12,00 €.
Uporabnik plača naročeno blago:
Vsa naročila oddana od ponedeljka do petka do 13. ure, ki imajo izbran način plačila po povzetju ali s kartico, bodo še isti dan odposlana in dostavljena naslednji delovni dan. Če si izbral/a plačilo preko predračuna, pa počakamo na nakazilo, nato paket odpremimo. Če je plačilo prejeto do 13. ure, bo paketek odpremljen še isti dan. Okviren čas dostave paketov v Sloveniji je 1-2 delovna dni. V primeru povečanega obsega naročil se lahko čas odpreme paketov in posledično dostave podaljša za nekaj dni, zato lahko pred oddajo naročila (v kolikor se ti z dostavo zelo mudi) informacijo o predvidenem času dostave preveriš na mailu [email protected] ali preko klica na +386 69 69 72 36.
Kupec je dolžan takoj po prejetju blaga, blago preveriti za očitne napake. Če kupec ugotovi očitno napako, mora takoj o tem obvestiti ponudnika. V primeru da tega ne stori, ne mora uveljavljati nobenega odškodninskega zahtevka do ponudnika zaradi očitnih napak. Rok za reklamacije je 8 dni od prejema izdelka. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.
V primeru očitne napake lahko kupec izbira med naslednjimi možnostmi: nadomestitev blaga, znižanje prodajne cene ali vrnitev denarja.
Ponudnik ni odgovoren za napake, kjer se vidi, da so povzročene s strani kupca.
Reklamacija se ne upošteva v naslednjih primerih:
Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene so v EUR, ter že vsebujejo predpisani DDV.
Podjetje POZITIVNA SPREMEMBA d.o.o. skuša kar najbolje skrbeti za točnost in ažurnost podatkov, navedenih na spletni strani, vseeno pa lahko prihaja do nepravilnosti pri objavah cen, dobavnih rokov, opisov in lastnosti izdelkov. Ker se vse morebitne spremembe ne uspe vedno vpisati na spletno stran sočasno z nastankom spremembe, bo spletna trgovina www.super-hrana.si kupca vedno obvestila o spremembah ter mu omogočila preklic ali zamenjavo naročenega izdelka.
Prav tako bo spletna trgovina www.super-hrana.si kupca obvestila, v kolikor se tekom obdelave njegovega naročila cena artikla spremeni in skušala po svojih najboljših močeh najti primerno in zadovoljivo rešitev za obe strani. POZITIVNA SPREMEMBA d.o.o. si pridružuje pravico do spremembe cen (ter vsebinskih in tekstovnih sprememb) brez predhodnega obvestila.