Košarica
V košarici ni izdelkov.

Informacije o dostavi

Kako bo izdelek dostavljen?

Za dostavo paketov sodelujemo z dostavno službo GLS Slovenija in Pošto Slovenija. Če je naročilo večje od 60 €, je dostava brezplačna, v tem primeru jo bomo poslali z GLS Slovenija. V primeru naročila do 60 €, kjer je dostava plačljiva, pa lahko izbereš možnost dostave preko GLS ali preko Pošte Slovenija. Ob odpremi paketa prejmeš SMS z obvestilom o okvirnem času dostave, pred dostavo pa te bo kurir še poklical. Običajno je dostava v roku 1-2 delovnih dni. V primeru povečanega obsega naročil se lahko ta čas podaljša za nekaj dni. V primeru, da te v času dostave na naslovu ni, lahko svoj paket preusmeriš na drug naslov ali na paketomat , kjer te bo počakal še 3 dni. V primeru, da izrecno želiš dostavo s Pošto Slovenije, te vljudno prosimo, da to zapišeš v komentar in bomo paket oddali na Pošto.

Pri dostavni službi GLS, ima kupec možnost plačati ob prevzemu blaga kurirju z gotovino ali z bančno kartico. V primeru izbire bančne kartice, mu GLS ne zaračuna provizije. Uporabi lahko naslednje bančne kartice: Visa, MasterCard, BA, Maestro, Karanta.

Obveščanje o dostavi blaga

Prejemnik od dostavne službe GLS prejme obvestilo o odposlanem paketu in predvidenem času dostave po emailu in po sms-u. Tako bo prejemnik obveščen dan prej in zjutraj na dan dostave kdaj mu bo paket dostavljen.

Strošek dostave blaga

SLOVENIJA: Strošek dostave z GLS Slovenija znaša 3,5 € (ter s Pošto Slovenije 4,5 €) za vsa naročila do vrednosti 60 €. Pri nakupu izdelkov nad 60 €, pa poštnino častimo mi. V tem primeru bo paket dostavljen z GLS Slovenija. V primeru, da izrecno želiš dostavo s Pošto Slovenije, te vljudno prosimo, da to zapišeš v komentar in bomo paket oddali na Pošto.

HRVAŠKA: Fiksna poštnina za območje Hrvaške je 6,00 € (brez dodatnih doplačil) ne glede na znesek pošiljke. Za veleprodajne kupce in pošiljke težje od 15 kg se poštnina zaračuna 12€.

Plačilo

Uporabnik plača naročeno blago:

  • Plačilo po povzetju z gotovino ali bančno kartico (ob dostavi izdelka) dostavni službi GLS.
  • Bančno nakazilo na podlagi izstavljenega predračuna (po predračunu, pred dostavo izdelka).
  • Plačilo preko bančnega sistema Stripe s kreditno kartico (ob oddanem naročilu).

Dobavni rok

Vsa naročila oddana od ponedeljka do petka do 13. ure, ki imajo izbran način plačila po povzetju ali s kartico, bodo še isti dan odposlana in dostavljena naslednji delovni dan. Če si izbral/a plačilo preko predračuna, pa počakamo na nakazilo, nato paket odpremimo. Če je plačilo prejeto do 13. ure, bo paketek odpremljen še isti dan. Okviren čas dostave paketov v Sloveniji je 1-2 delovna dni. V primeru povečanega obsega naročil se lahko čas odpreme paketov in posledično dostave podaljša za nekaj dni, zato lahko pred oddajo naročila (v kolikor se ti z dostavo zelo mudi) informacijo o predvidenem času dostave preveriš na mailu info@super-hrana.si ali preko klica na +386 40 525 583.

Lokacije paketomatov najdete tukaj.

Garancija in reklamacije

Kupec je dolžan takoj po prejetju blaga, blago preveriti za očitne napake. Če kupec ugotovi očitno napako, mora takoj o tem obvestiti ponudnika. V primeru da tega ne stori, ne mora uveljavljati nobenega odškodninskega zahtevka do ponudnika zaradi očitnih napak. Rok za reklamacije je 8 dni od prejema izdelka. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.

V primeru očitne napake lahko kupec izbira med naslednjimi možnostmi: nadomestitev blaga, znižanje prodajne cene ali vrnitev denarja.
Ponudnik ni odgovoren za napake, kjer se vidi, da so povzročene s strani kupca.

Reklamacija se ne upošteva v naslednjih primerih:

  • če ugotovimo, da je bilo blago poškodovano zaradi nepravilnega ali malomarnega ravnanja kupca,
  • če ob reklamaciji ni priložena kopija računa,
  • če so blagu odstranjene originalne etikete-kartončki,
  • če so vidni znaki uporabe – je izdelek odprt.

Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene so v EUR, ter že vsebujejo predpisani DDV.

Podjetje Center Moje Zdravje d.o.o. skuša kar najbolje skrbeti za točnost in ažurnost podatkov, navedenih na spletni strani, vseeno pa lahko prihaja do nepravilnosti pri objavah cen, dobavnih rokov, opisov in lastnosti izdelkov. Ker se vse morebitne spremembe ne uspe vedno vpisati na spletno stran sočasno z nastankom spremembe, bo spletna trgovina www.super-hrana.si kupca vedno obvestila o spremembah ter mu omogočila preklic ali zamenjavo naročenega izdelka.

Prav tako bo spletna trgovina www.super-hrana.si kupca obvestila, v kolikor se tekom obdelave njegovega naročila cena artikla spremeni in skušala po svojih najboljših močeh najti primerno in zadovoljivo rešitev za obe strani. Center Moje Zdravje d.o.o. si pridružuje pravico do spremembe cen (ter vsebinskih in tekstovnih sprememb) brez predhodnega obvestila.

SLEDITE NAM NA...

MOŽNOSTI PLAČILA

MNENJA STRANK

PRIJAVITE SE NA E-NOVICE

Prijavi se na naše zdrave novice, da boš na tekočem o vseh novostih, najnovejših receptih in ekskluzivnih akcijah!