Naročite se na naše novice in prejmite kupon za

Bodite prvi, ki boste izvedeli za ekskluzivne akcijske popuste.

Splošni pogoji

Splošni pogoji spletne trgovine www.super-hrana.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), skladno z novo evropsko uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

S spletno trgovino Superhrana upravlja podjetje POZITIVNA SPREMEMBA d.o.o., PE NUTRIHOLIS, Zaloška cesta 167, 1000 Ljubljana, matična številka: 7155824000, davčna številka: SI98041126, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali »trgovina Superhrana«).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Superhrana, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovina Superhrana in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra).
  • Kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon).
  • Bistvene značilnosti blaga oziroma storitev.
  • Dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku).
  • Pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve.
  • Vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza.
  • Način plačila in dostave.

PODATKI O PODJETJU

SuperHrana je trgovina, ki je v lasti podjetja:

POZITIVNA SPREMEMBA d.o.o.
Šenčurska pot 29,
4208 Šenčur, Slovenija – EU

  • Telefon: 069 69 72 36
  • E-pošta: [email protected]
  • Davčna številka: SI 98041126
  • Matična številka: 7155824000
  • Davčni zavezanec: DA
  • TRR IBAN SI56 6100 0001 5148 061 – Račun odprt pri banki DELAVSKA HRANILNICA d.d., Miklošičeva cesta 5, 1000 Ljubljana, Slovenija – EU
  • Podjetje POZITIVNA SPREMEMBA d.o.o. je vpisano v AJPES na podlagi sklepa, ki ga je izdalo Okrožno sodišče v Ljubljani dne 6. 10. 2016 pod opr. št. 2016/42514.

Kdaj lahko dobim izdelek?

Vsa naročila oddana od ponedeljka do petka do 13. ure, ki imajo izbran način plačila po povzetju ali s kartico, bodo še isti dan odposlana in dostavljena naslednji delovni dan. Če si izbral/a plačilo preko predračuna, pa počakamo na nakazilo, nato paket odpremimo. Če je plačilo prejeto do 13. ure, bo paketek odpremljen še isti dan. Okviren čas dostave paketov v Sloveniji je 1-2 delovna dni.

V primeru povečanega obsega naročil se lahko čas odpreme paketov in posledično dostave podaljša za nekaj dni, zato lahko pred oddajo naročila (v kolikor se ti z dostavo zelo mudi) informacijo o predvidenem času dostave preveriš na mailu [email protected] ali preko klica na +386 69 69 72 36.

Kako bo izdelek dostavljen?

Za dostavo paketov sodelujemo z dostavno službo GLS Slovenija in Pošto Slovenija. Če je naročilo večje od 60,00 €, je dostava brezplačna, v tem primeru jo bomo poslali z GLS Slovenija. V primeru naročila do 60,00 €, kjer je dostava plačljiva, pa lahko izbereš možnost dostave preko GLS ali preko Pošte Slovenija. Ob odpremi paketa prejmeš SMS z obvestilom o okvirnem času dostave, pred dostavo pa te bo kurir še poklical. Običajno je dostava v roku 1-2 delovnih dni.

V primeru povečanega obsega naročil se lahko ta čas podaljša za nekaj dni. V primeru, da te v času dostave na naslovu ni, lahko svoj paket preusmeriš na drug naslov ali na paketomat , kjer te bo počakal še 3 dni. V primeru, da izrecno želiš dostavo s Pošto Slovenije, te vljudno prosimo, da to zapišeš v komentar in bomo paket oddali na Pošto.

Pri dostavni službi GLS, ima kupec možnost plačati ob prevzemu blaga kurirju z gotovino ali z bančno kartico. V primeru izbire bančne kartice, mu GLS ne zaračuna provizije. Uporabi lahko naslednje bančne kartice: Visa, MasterCard, BA, Maestro, Karanta. 

Obveščanje o dostavi blaga:

Prejemnik od dostavne službe GLS prejme obvestilo o odposlanem paketu in predvidenem času dostave po e-mailu in po SMS-ju. Tako bo prejemnik obveščen dan prej in zjutraj na dan dostave kdaj mu bo paket dostavljen.

STROŠEK DOSTAVE BLAGA:

SLOVENIJA: Strošek dostave z GLS Slovenija znaša 4,50 € (ter s Pošto Slovenije 5,50 €) za vsa naročila do vrednosti 60,00 €. Pri nakupu izdelkov nad 60,00 €, pa poštnino častimo mi. V tem primeru bo paket dostavljen z GLS Slovenija. V primeru, da izrecno želiš dostavo s Pošto Slovenije, te vljudno prosimo, da to zapišeš v komentar in bomo paket oddali na Pošto.

HRVAŠKA: Fiksna poštnina za območje Hrvaške je 8,00 € (brez dodatnih doplačil) ne glede na znesek pošiljke. Za veleprodajne kupce in pošiljke težje od 15 kg se poštnina zaračuna 12,00 €.

Plačilo:

Uporabnik plača naročeno blago:

A.) Plačilo po povzetju z gotovino ali bančno kartico (ob dostavi izdelka) dostavni službi GLS. Ta storitev je trenutno onemogočena zaradi izrednih razmer s koronavirusom.

B.) Bančno nakazilo na podlagi izstavljenega predračuna (po predračunu, pred dostavo izdelka). Kupec prejme predračun, po prejemu nakazila, bo naročilo obdelano in odpremljeno.

davcna_nalepka

Dobavni rok:

Vsa naročila oddana od ponedeljka do petka do 13. ure, ki imajo izbran način plačila po povzetju ali s kartico, bodo še isti dan odposlana in dostavljena naslednji delovni dan. Če si izbral/a plačilo preko predračuna, pa počakamo na nakazilo, nato paket odpremimo. Če je plačilo prejeto do 13. ure, bo paketek odpremljen še isti dan. Okviren čas dostave paketov v Sloveniji je 1-2 delovna dni. V primeru povečanega obsega naročil se lahko čas odpreme paketov in posledično dostave podaljša za nekaj dni, zato lahko pred oddajo naročila (v kolikor se ti z dostavo zelo mudi) informacijo o predvidenem času dostave preveriš na mailu [email protected] ali preko klica na +386 40 525 583

Garancija in reklamacije:

Kupec je dolžan takoj po prejetju blaga, najkasneje pa v 8 dneh po prejemu pošiljke prejeto blago preveriti za očitne napake. Če kupec ugotovi očitno napako, mora takoj o tem obvestiti ponudnika. V primeru da tega ne stori, ne mora uveljavljati nobenega odškodninskega zahtevka do ponudnika zaradi očitnih napak. 

V primeru očitne napake lahko kupec izbira med naslednjimi možnostmi: nadomestitev blaga, znižanje prodajne cene ali vrnitev denarja. 

Ponudnik ni odgovoren za napake, kjer se vidi, da so povzročene s strani kupca. 

Če je potrošnik blago že prejel in od naročila odstopi, mora blago nepoškodovano in v nezmanjšani količini poslati ponudniku v 8 dneh po poslanem sporočilu o odstopu od naročila. Priložen mora biti račun in pisni razlog za vračilo.

Vračilu blaga je potrebno obvezno priložiti tudi kopijo originalnega računa.

Kupec lahko blago vrne tako, da poštno pošiljko pošlje na spodnji naslov ponudnika, pri čemer stroške vračila blaga krije kupec.

“Za spletno trgovino” Superhrana
POZITIVNA SPREMEMBA d.o.o., PE NUTRIHOLIS
Zaloška cesta 167
1000 Ljubljana

Osebno vračilo izdelka ni mogoče. Prevzem izdelka lahko organiziramo tudi mi preko GLS dostavne službe, stranka pa mora izdelek ustrezno zapakirati in ga predati kurirju ob dogovorjenem terminu.

V primeru vprašanj nas lahko pokličete na telefon 069 69 72 36 ali nam pišete na [email protected].

V primeru zamenjave blaga, ki ni posledica reklamacije, kupec krije vse stroške povezane s tem, to je stroške vračila blaga, stroške ponovnega pošiljanja blaga in morebitno razliko v ceni. 

PRAVICA DO ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43. č in 43. d členu ZVPot) pravico, da v štirinajstih (14) dneh podjetju na elektronski naslov ([email protected]) sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je uporabnikom na voljo s klikom tukaj.

Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: POZITIVNA SPREMEMBA d.o.o., PE NUTRIHOLIS, Zaloška cesta 167, 1000 Ljubljana.

Če je poštni paket, s katerim je kupec prejel naročene izdelke fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi GLS.

Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila,  je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga prodajalec  ob morebitnem vračilu prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti.

Stranka mora obvezno v roku 14 dni javiti na email [email protected] namero, da bo izdelek vrnila, mi pa bomo poslali navodila za vračilo. Stranka ima potem še 14 dni časa, da izdelek vrne na naš naslov. V nasprotnem primeru denarja žal ne moremo vrniti.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. 

Zakon o varstvu potrošnikov v 43.č členu določa da, če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh pogodbah:

  1. o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  2. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  3. o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  4. o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  5. o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
  6. o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;
  7. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
  8. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  9. o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva;
  10. sklenjenih na javnih dražbah;
  11. pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;
  12. o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;
  13. o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. 

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen popust, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu.

Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. 

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

STVARNE NAPAKE 

Kdaj je napaka stvarna?

Stvarna napaka obstaja, kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet z njim;
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero ga kupec kupuje, vendar je prodajalec to vedel oziroma bi moral vedeti;
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • prodajalec izroči artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če ni bil vzorec ali model prikazan le informativno.

Ustreznost izdelka se ugotavlja s primerjanjem z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa so merodajne tudi izjave proizvajalca oziroma navedbe na samem artiklu.

Kupec mora prodajalca obvestiti o morebitni stvarni napaki in podati njen natančen opis v zakonsko določenem roku ter obenem omogočiti pregled artikla.

  • Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. 
  • Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
  • Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
  • Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
  • Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
  • Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali  blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali   vrne plačani znesek.
  • Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona.
  • Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tukaj.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila ZVPot.

Kako se preverja primernost artikla? 

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu. 

Kako se stvarno napako uveljavi? 

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tukaj.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene so v EUR, ter že vsebujejo predpisani DDV.

Podjetje POZITIVNA SPREMEMBA d.o.o. skuša kar najbolje skrbeti za točnost in ažurnost podatkov, navedenih na spletni strani, vseeno pa lahko prihaja do nepravilnosti pri objavah cen, dobavnih rokov, opisov in lastnosti izdelkov. Ker se vse morebitne spremembe ne uspe vedno vpisati na spletno stran sočasno z nastankom spremembe, bo spletna trgovina www.super-hrana.si kupca vedno obvestila o spremembah ter mu omogočila preklic ali zamenjavo naročenega izdelka.

Prav tako bo spletna trgovina www.super-hrana.si kupca obvestila, v kolikor se tekom obdelave njegovega naročila cena artikla spremeni in skušala po svojih najboljših močeh najti primerno in zadovoljivo rešitev za obe strani. POZITIVNA SPREMEMBA d.o.o. si pridružuje pravico do spremembe cen (ter vsebinskih in tekstovnih sprememb) brez predhodnega obvestila.

POSTOPEK NAKUPA PROIZVODOV

Ko vstopite na vstopno spletno stran www.super-hrana.si, lahko želeni izdelek poiščete v kategoriji prehrana, beljakovine, prehranska dopolnila ali ga poiščete v kategoriji blagovne znamke. V primeru, da bi radi izvedeli več informacij o izdelku, ki je v naši ponudbi, kliknite na sliko izdelka (na prvi strani), nato pa se vam bo odprla ustrezna podstran z opisom izdelka in možnostjo naročila le-tega. Če izdelka, ki ga iščete ne najdete, ga lahko poiščete v brskalniku, ki se nahaja v zgornjem desnem kotu in vanj vtipkate ime izdelka, ki ga iščete.

KAKO NAROČITE ŽELENE PROIZVODE?

Ob vsaki sliki proizvoda je zraven tudi napis »V košarico«. Če želite izdelek naročiti preprosto kliknite na “V košarico”. V trenutku, ko je bil izdelek uspešno dodan v košarico se vam pokaže okno pop up – USPEŠNO: Izdelek (ime izdelka) je bil dodan v vašo košarico. Nato imate dve možnosti – lahko kliknete na »Poglej košarico« ali pa »Nakup«. Če boste kliknili na »Poglej  košarico« boste preusmerjeni v košarico, če boste kliknili »Nakup« pa boste preusmerjeni naprej na blagajno.

Hkrati tudi zgoraj v glavni orodni vrstici (meni) vidite poleg ikone »košarica« še število izdelkov v košarici in zraven je tudi znesek vašega naročila. V kolikor bi radi nadaljevali nakupovanje po naši spletni trgovini preprosto še naprej pregledujete izdelke in tistega, za katerega se boste odločili za nakup dodajte v košarico s klikom na »V košarico«.

Ko boste imeli vse želene izdelke v košarici, kliknite zgoraj v glavnem meniju na ikono »košarica« in pokazala se vam bo celotna vsebina košarice.

Če želite odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, preprosto kliknite »x«, ki se nahaja v isti vrstici kot slika naročenega izdelka, ki se trenutno še nahaja v košarici. Ko boste izdelek odstranili, se vam bo košarica avtomatsko posodobila.

V kolikor bi radi naročili namesto enega, dva kosa ali več kosov določenega izdelka, košarico posodobite tako, da pri »Količina« kliknite v okence in tako povečate ali zmanjšate količino. Ko boste povečali ali zmanjšali količino, kliknite na »Posodobitev«, da se vam bo košarica osvežila na novo količino.

V kolikor vaše naročilo znaša več kot 60,00 €, se vam v rubriki »Dostava« pojavi Brezplačna dostava. V tem primeru primeru po želji izberete »Plačilo po predračunu« oz. »Plačilo po povzetju«, saj je v obeh primerih, v kolikor naročilo znaša nad 60,00 € dostava brezplačna (za Slovenijo).

Ko boste to celotno vsebino košarice pregledali in želite zaključiti nakup, potem kliknite na »Na blagajno« in prišli boste na podstran »Blagajna«, kjer boste izbrali »Način dostave« (možnost imate osebni prevzem ali dostava preko GLS), »Način plačila« (po povzetju ali po predračunu) in izpolnili podatke za dostavo. V kolikor imate še kakšen kupon za popust lahko le-tega vpišete v okence »Vnesite kodo kupona«. 

Preden oddate naročilo, si obvezno preberite še »Splošne pogoje« in nato odkljukajte, da ste le-te prebrali in kliknite na »Nadaljuj«. Nato boste preusmerjeni na novo podstran, kjer še enkrat preglejte vsebino košarice in za zaključek naročila kliknite na »Potrdite naročilo«.

Ko boste kliknili na »Potrdite naročilo« vas bo sistem preusmeril na stran s potrdilom naročila n izpisalo se vam bo: NAROČILO JE ODDANO! Vaše naročilo je bilo poslano v nadaljnjo obravnavo! Če imate kakršnokoli vprašanje, nam pišite. Zahvaljujemo se vam za nakup v naši spletni trgovini!

Nekaj trenutkov po kliku boste v vaš e-poštni predal dobili sporočilo o izvedenem naročilu: SuperHrana – Zdrava trgovina – Naročilo xxxx, nato, ko bo naročilo zaključeno pa dobite še sporočilo: Vaše SuperHrana – Zdrava trgovina – Naročilo xxxx z dne x.x.xxxx je zaključeno. Preko sms sporočila boste obveščeni o predvidenem času dostave, ki vam bo poslano v primeru, da ste izbrali način dostave »GLS«. V primeru, da želite spremeniti naslov ali čas dostave, to lahko sporočite na telefonsko številko preko katere ste prejeli sms o GLS dostavi. S kurirjem se nato dogovorite za spremembo.

Za vsa vaša vprašanja v zvezi z nakupom izdelkov v naši spletni trgovini smo vam na voljo na e-poštnem naslovu: [email protected]. Na vaše poslano naročilo se bomo odzvali v najkrajšem možnem času.

INFORMACIJE ZA KUPCE

  • UNOVČENJE POPUSTOV

Izdelki, ki so znižani na spletni strani so znižani zaradi sezonskih akcij in so znižani za omejeno obdobje (do razprodaje zalog) ali do časa določenega za znižanje. Nekateri izdelki so znižani zaradi krajšega roka uporabe (v tem primeru je izdelek jasno označen z rokom uporabe – rdeča črta čez izdelek – napis krajši rok). Izdelki s popustom imajo omejeno količino, zato je možno naročiti le toliko izdelkov kot jih ima prodajalec na zalogi. Ob zaključku naročila kupec prejme potrditev naročila (predračun), kjer je popust že upoštevan. 

  • KUPONI

Popust, ki ga kupec prejme z določeno “kodo popusta” velja izključno v spletni trgovini www.super-hrana.si. Kupon je unovčljiv le na izdelke po redni maloprodajni ceni.

Popusti na kuponu ne veljajo na izdelke, ki so že znižani v spletni trgovini ter na akcijske pakete, razen v primeru, če je popust na kuponu večji od popusta v spletni trgovini. V tem primeru se upošteva večji popust. 

Kuponi in popusti se med seboj ne seštevajo. Kupon ima omejen rok veljave. Prodajalec si pridržuje pravico, da lahko kadarkoli brez najave spremeni višino popusta vezano na kupon.

Prodajalec si pridržuje pravico tudi do spremembe cen izdelkom brez predhodne najave.

Ob enkratnem nakupu lahko vsak kupec s svojim kuponom uveljavi le 1 kupon. 

*Ugodnost kupona izjemoma ne velja za nakup knjige Zdravo, Tereza! Na podlagi Zakona o enotni ceni knjige (Uradni list RS, št. 11/2014) za knjige, ki so v Republiki Sloveniji na podlagi evidence Javne agencije za knjigo Republike Slovenije in se nahajajo na spletni strani www.super-hrana.si, ni mogoče uveljavljati nobene ugodnosti ne glede na katerokoli oglaševano prodajno akcijo podjetja POZITIVNA SPREMEMBA d.o.o. 

  • POSTOPEK UVELJAVLJANJA KODE KUPONA

Stranka za uveljavljanje popusta, ki ga je prejela v obliki kupona, vnese kodo kupona v polje koda kupona preden le ta zaključi račun. V kolikor koda iz tehničnih razlogov ne bi prijela, naj stranka kodo kupona vnese v komentar ob naročilu, popust pa bo obračunan ročno. Če koda kupona ni vnešena v polje koda kupona ali v komentar pred zaključkom nakupa, popust ne bo obračunan. V primeru, da je izdelek že v redni akciji, se upošteva večji popust. Popusti se v nobenem primeru ne seštevajo. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo. 

Popust je potrebno unovčiti v obdobju definiranem na kuponu v digitalni obliki – v spletni trgovini www.super-hrana.si

  • OBRAČUNAVANJE POPUSTA NA RAČUNU

Popust se procentualno obračunava po kupljenih postavkah na računu na celoten nakup, razen na izdelke (knjiga Zdravo, Tereza!).

Popust, ki ga stranka prejme je prikazan na koncu računa. 

Odločitev organizatorja aktivnosti o vseh vprašanjih v zvezi z aktivnostjo in temi pravili je dokončna in velja za vse sodelujoče. Pisni ugovori in pritožbe niso mogoči. 

Organizator lahko spremeni ta pravila, če to zahtevajo tehnični in komercialni vzroki ali vzroki na strani javnosti. Organizator bo o vseh spremembah in novostih aktivnosti obveščal udeležence z objavami na spletni strani www.super-hrana.si (splošni pogoji).

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.  

Varovanje osebnih podatkov

Podjetje se pri svojem poslovanju zavzema za korektno uporabo osebnih podatkov. V skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov je podjetje zavezano k varovanju osebnih podatkov uporabnikov spletne trgovine skladno z novo evropsko uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDRP)

Podjetje za potrebe poslovanja spletne trgovine zbira naslednje podatke uporabnikov:

Podjetje POZITIVNA SPREMEMBA d.o.o. o uporabnikih zbira preko spletne strani www.super-hrana.si naslednje podatke:

  • ime in priimek
  • naslov in kraj bivanja
  • naslov za pošiljanje naročenega blaga
  • naslov elektronske pošte (uporabniško ime)
  • ostale podatke, ki jih uporabnik vnese pri registraciji v spletno trgovino
  • Prijava na e-novice: Ime in e-poštni naslov.
  • Prijava na izobraževanja: Ime in priimek, ulica in hišna številka, poštna številka in pošta, telefon, e-poštni naslov in naziv podjetja (v kolikor se prijavite kot podjetje).
  • Naročilo izdelkov: Ime in priimek, ulica in hišna številka, poštna številka in pošta, telefon, e-poštni naslov in naziv podjetja (v kolikor se prijavite kot podjetje).
  • Kontaktni obrazec: Ime in priimek, telefon, e-poštni naslov.
  • Morebitne druge podatke, ki jih uporabnik sam prostovoljno posreduje podjetju.

Za točnost vnešenih podatkov, ki jih je uporabnik navedel pri registraciji v spletno trgovino ne odgovarjamo.

NAMEN OBDELAVE PODATKOV

Podjetje POZITIVNA SPREMEMBA d.o.o. bo zbrane podatke o obiskovalcih (uporabnikih) uporabljalo samo za naslednje namene:

  • Za pošiljanje predračunov in računov v primeru prejetega naročila na izdelke ali storitve, ki se tržijo preko spletne trgovine.
    • Za vodenje evidenc o strankah.
    • Za realizacijo oz. dostavo zahtevanih izdelkov ali storitev.
    • Za izobraževalno obveščanje in obveščanje o novostih v ponudbi podjetja POZITIVNA SPREMEMBA d.o.o.
  • Za pošiljanje e-novic (v kolikor se je oseba prijavila na prejemanje naših e-novic ali v spletni trgovini super-hrana.si opravila nakup)
  • Za statistično in marketinško analizo oz. raziskavo v zvezi z uporabniki spletne strani in sicer zato, da se izboljša ponudba izdelkov in storitev na spletni strani.

PRIJAVA NA BREZPLAČNE E-NOVICE

Za prijavo na naše e-novice uporabljamo postopek dvojne privolitve oz. po angleško double opt-in. To pomeni, da vam po vaši prijavi pošljemo elektronsko pošto na naveden naslov elektronske pošte, v kateri vas prosimo za potrditev, da želite prejemati e-novice. Če vaše prijave ne potrdite v 14 dneh, bodo vaše informacije blokirane, nato pa samodejno izbrisane. Poleg tega shranimo čas prijave in čas potrditve. Namen postopka je, da lahko vašo prijavo dokažemo in po potrebi odkrijemo morebitno zlorabo vaših osebnih podatkov.

Z vašo potrditvijo privolite, da boste redno prejemali novice z informacijami o naših novih izdelkih in storitvah, obvestila o oglaševalskih akcijah, zanimivih novicah o naših dejavnostih in obvestila o novih objavah na spletni strani in blogu.

S prijavo na e-novice privolite, da analiziramo vaše podatke o nakupnem in uporabniškem vedenju (na primer unovčenje kuponov, izvedeni nakupi, branje člankov). Pri tem evidentiramo, kdaj naše novice berete in na katere povezave v njih kliknete ter na podlagi tega sklepamo, kakšni so vaši osebni interesi.

Pravna podlaga za to je vaša privolitev po črki a prvega stavka prvega odstavka 6. člena SUVP.

Vaši podatki se shranijo za dobo odnosa z vami kot stranko. Vašo privolitev za pošiljanje novic lahko kadarkoli prekličete in se od e-novic odjavite. Preklic lahko uveljavite s klikom na povezavo, ki se nahaja v vsakem elektronskem sporočilu z novicami, ali tako, da pošljete sporočilo na kontaktne podatke, navedene v tej izjavi o varstvu podatkov.

PRAVICE UPORABNIKOV oz. STRANK PO SPLOŠNI UREDBI GDPR

Za zagotovitev poštene in pregledne obdelave imate kot uporabnik, na podlagi predpisov, naslednje pravice:

  • Pravica do preklica privolitve

Če ste kot uporabnik privolili v obdelavo vaših osebnih podatkov (za enega ali več določenih namenov), imate pravico, da to svojo privolitev kadarkoli prekličete, ne da bi to vplivalo na zakonitost obdelave podatkov, ki se je na podlagi privolitve izvajala do njenega preklica.

  • Pravica dostopa do osebnih podatkov

Kot uporabnik imate pravico od ponudnika (upravljavca osebnih podatkov) dobiti potrditev, ali se v zvezi z vami obdelujejo osebni podatki, in, kadar je temu tako, dostop do osebnih podatkov in določenih informacij.

  • Pravica do popravka osebnih podatkov

Kot uporabnik imate pravico doseči, da ponudnik brez nepotrebnega odlašanja popravi netočne osebne podatke v zvezi z vami. Kot uporabnik imate, ob upoštevanju namenov obdelave, pravico do dopolnitve nepopolnih podatkov, vključno s predložitvijo dopolnilne izjave;

  • Pravica do izbrisa osebnih podatkov (»pravica do pozabe«)

Kot uporabnik imate pravico doseči, da se vaši osebni podatki izbrišejo, kadar ne obstaja več upravičen razlog za nadaljnjo obdelavo.

Preprečitev obdelave je mogoča v posebnih okoliščinah:

  • ko obdelava ni več potrebna v povezavi z namenom zbiranja in obdelave;
  • ko uporabnik umakne soglasje za obdelavo;
  • ko uporabnik ugovarja obdelavi in ne obstajajo prevladujoči zakoniti razlogi;
  • če je bila obdelava nezakonita;
  • ko je izbris potreben za izpolnitev pravnih obveznosti (pravo EU ali države članice);
  • ko je obdelava povezana s ponudbo storitev informacijske družbe otroku.

  • Pravica do omejitve obdelave

Kot uporabnik imate pravico doseči, da ponudnik omeji obdelavo, kadar obstaja eden od primerov:

  • če kot uporabnik oporekate točnosti osebnih podatkov;
  • ko je obdelava nezakonita in kot uporabnik nasprotujete izbrisu ter zahtevate omejitev uporabe;
  • ko podatki niso več potrebni za namen obdelave, kot uporabnik pa jih potrebujete za uveljavitev pravnih zahtevkov.

  • Pravica do prenosljivosti podatkov

Kot uporabnik imate pravico, da prejmete osebne podatke v zvezi z vami, ki ste jih posredovali ponudniku, v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki.

  • Pravica do ugovora obdelavi

Kot uporabnik lahko ugovarjate obdelavi v primeru obdelave za potrebe opravljanja nalog v javnem interesu ali pri izvajanju javne oblasti ter direktnega marketinga (vključujoč profiliranje).

  • Pravica do vložitve pritožbe pri nadzornem organu

Kot uporabnik imate pravico, da vložite pritožbo pri nadzornemu organu, zlasti v državi, v kateri imate običajno prebivališče, v kateri je vaš kraj dela ali v kateri je domnevno prišlo do kršitve (v Sloveniji je to Informacijski pooblaščenec ), če menite, da obdelava osebnih podatkov v zvezi z vami krši predpise o varstvu osebnih podatkov.

Kot uporabnik lahko vse zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki, naslovi, v pisni obliki, naslovite na upravljavca, podjetje POZITIVNA SPREMEMBA d.o.o., kar lahko storite tako, da nas kontaktirate preko [email protected] .

POVEZAVE DO DRUGIH SPLETNIH STRANI

Spletna stran www.super-hrana.si vsebuje tudi povezave do spletnih strani, s katerimi ne upravlja podjetje POZITIVNA SPREMEMBA d.o.o. Te povezave so nameščene kot dodatna storitev na spletni strani www.super-hrana.si in podjetje POZITIVNA SPREMEMBA d.o.o. ni odgovorno z njihovo vsebino, varnost ali njihov način zaščite zasebnosti. Priporočamo, da v tem primeru obiskovalec pregleda način varovanja zasebnosti, ki je objavljen na straneh, ki jih obišče.

IZJAVA GLEDE PREHRANSKIH IN ZDRAVSTVENIH TRDITEV PRI OPISIH IZDELKOV

Vse informacije na straneh spletne trgovine SuperHrana (www.super-hrana.si), so zgolj informativnega značaja in nikakor niso namenjene, kot nadomestilo za nasvete lečečega zdravnika ali drugega zdravstvenega osebja, prav tako ne morejo biti nadomestilo za ustrezno zdravstveno pomoč, saj niso priznana s strani zdravstvenih avtoritet.

Izdelki in trditve o posameznih izdelkih na tej spletni trgovini, niso bili ocenjeni s strani državnih inštitucij in niso namenjeni za zdravljenje ali preprečevanje bolezni. Tekstovni opisi posameznega izdelka so zgolj informativne narave in niso bili potrjeni s strani Evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA).

V primeru, da jemljete še kakšna zdravila in druga prehranska dopolnila, se pred kombiniranjem le teh s super živil posvetujete s svojim zdravnikom.

OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Podjetje POZITIVNA SPREMEMBA d.o.o. ne odgovarja za škodo, ki bi uporabniku nastala, ker je slednji ponudniku pri prijavi na e-novice, pri povpraševanju ali pri nakupu izdelkov oz. storitev posredoval napačne, nepopolne ali neažurne podatke.

SPREMEMBE POLITIKE ZASEBNOSTI

Stanje izjave o varstvu podatkov je označeno z navedbo datuma (spodaj). Pridržujemo si pravico, da to izjavo o varstvu podatkov kadarkoli spremenimo z učinkom za naprej. Vsakokratna aktualna različica je dostopna na naši spletni strani. Prosimo, da našo spletno stran redno obiskujete in se pozanimate o veljavni izjavi o varstvu podatkov.

Stanje te izjave o varstvu podatkov: 22. 1. 2023

DODATNA POJASNILA

Vsa vprašanja, dileme ali pripombe glede naše politike zasebnosti nam lahko sporočite na e-poštni naslov [email protected] .

Izjemno razkritje osebnih podatkov

Podatki, ki jih podjetje POZITIVNA SPREMEMBA d.o.o. zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če tako določa zakon o varovanju osebnih podatkov ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi.

Pritožbe

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Možnost izvensodnega reševanja potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. POZITIVNA SPREMEMBA d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ, povezava do zakona se nahaja TUKAJ, seznam izvajalcev izvensodnega reševanja potrošniških sporov pa TUKAJ.

SLEDITE NAM NA
MOŽNOSTI PLAČILA
MNENJA STRANK
E - NOVICE