Košarica
V košarici ni izdelkov.

Kvinojine ploščice z okusom čokolade in lešnikov

Kvinojine ploščice z okusom čokolade in lešnikov

Kvinoja ali po špansko »quinua« izvira iz področja Andov v Južni Ameriki. Na našem trgu se je razširila šele v zadnjem času, poznali in uporabljali pa so jo že stari Inki. Gre za starodavno rastlino, ki spada v družino amaranta in ni žitarica, kljub temu pa jo, tako kot ajdo, uvrščamo med žita (psevdožito). Užitna so predvsem semena kvinoje, ki do neke mere spominjajo na proseno kašo, le da so spiralasto zavita in ploščata. 

Kvinoja je bogata z beljakovinami, je lahko prebavljiva in ne vsebuje glutena. Ima nizek glikemični indeks, kar pomeni, da se vsebnost krvnega sladkorja po njenem zaužitju povečuje počasi in ne spodbuja apetita in lakote. Hitro nas nasiti, naš občutek sitosti pa traja dlje časa. Kvinoja predstavlja odličen rastlinski vir beljakovin, zdravih maščob, antioksidantov in mineralov, predvsem kalcija.  Kvinoja je odličen primer funkcionalnega živila, ki deluje preventivno. Več o njenih koristnih lastnostih si lahko preberete v članku tukaj. Več idej, kako to superživilo vključiti v vsakodenvni jedilnik pa najdete tukaj (8 okusnih receptov s kvinojo).

Tokrat z vami delim recept za čokoladne kvinojine ploščice, bogate z beljakovinami, ki jih lahko povsod vzamemo s seboj. Lahko služijo kot obrok za malico, za dvig energije pred vadbo, za utrujene mišice po vadbi ali pa preprosto za potešitev lakote. Kombinacija kvinoje, arašidovega masla in beljakovin Sunwarrior predstavlja zelo okusnen beljakovinski prigrizek, predvsem po intenzivni vadbi.

Za pripravo 8 okusnih ploščic potrebujemo:

Sestavine:

Priprava:

  1. Najprej kvinojo operemo pod tekočo vročo vodo in jo skuhamo po navodilih proizvajalca (po navadi se kuha 10-15 minut). Kvinojo precedimo in ohladimo.
  2. Če smo kvinojo čez noč namakali, potem se čas kuhanja skrajša. Namakanje sicer ni potrebno, je pa super, če želite dobiti kaljeno kvinojo.
  3. Ovsene kosmiče zmeljemo v moko s kuhinjskim mikserjem ali blenderjem. Jaz sem izbrala brezglutenske, so bolj mehki in drobni in primernejši za te ploščice kot običajni.
  4. V skledi zmešamo vse suhe sestavine  (moko ovsenih kosmičev, kakav, beljakovine Sunwarrior, koščke temne čokolade) skupaj z ohlajeno kvinojo.
  5. Popražene lešnike, arašidovo maslo in tekoče sladilo na hitro zmeljemo v multipraktiku do gladkega. Lahko mešamo tudi s kuhalnico.
  6. Mokre sestavine z žlico vmešamo k suhim in vse skupaj dobro premešamo v enotno zmes. Po potrebi, če je zmes presuha, dodamo kakšno žlico rastlinskega napitka.
  7. Na peki papir razporedimo pripravljeno maso in jo s pomočjo peki papirja potlačimo v kvadrat debeline približno 1 cm.
  8. Postavimo v hladilnik za 2 uri, da se masa ohladi. Nato maso narežemo na poljubno velike ploščice. Ploščice hranimo v hladilniku v zaprti posodici.

Če vam zmanjka časa za pripravo slastnih visoko beljakovinskih ploščic, lahko posežete tudi po že pripravljeni Sol Good ploščici z okusom slane karamele.

Pripravila: Simona Krnjak, Slike: Dramatic pancake

Deli naprej....

Podobne objave

Z vami delimo prvi recept v seriji božanskih pečenih ovsenih kosmičev, ki jih lahko pričakujete na našem profilu v bližnji prihodnosti. Pri pečeni ovseni kaši gre za podobne sestavine kot pri klasičnih ovsenih kašah, le priprava in končni rezultat sta nekoliko drugačna. V kolikor te metode še niste preizkusili, vam toplo priporočamo spodnji recept za slastno beljakovinsko pečeno kašo z okusom bananinega kruha.
Ste že zasledili izraz “pumpkin spice”? Gre se za mešanico začimb, ki jo v tem delu leta v svoje napitke in sladice radi dodajajo predvsem v tujini. Na te hladne dni pri nas na veliko eksperimentiramo s toplimi napitki, ki prijetno pogrejejo v mrzlih jutrih, in zanimalo nas je, kako se bo aromatičen Sunwarrior kakav pomešal s to razvpito začimbno mešanico. Nas je okus prepričal, zate pa predlagam, da se prepričaš sam/a!
Maslo iz oreščkov prihaja v najmanj toliko okusih, kolikor vrst oreškov obstaja, načinov uporabe pa je še veliko več. Čas je, da poskusite še kaj drugega od arašidovega masla na kruhu! Minili so časi, ko smo poznali samo arašidovo maslo. Zdaj imamo na voljo mandljevo maslo, lešnikovo maslo, pa maslo iz indijskih oreščkov in celo maslo iz bučnih semen - kako vedeti, kako kar najbolje uporabiti vsakega izmed njih? Pogosto nam tudi zmanjka idej in domišljija ne seže dlje od tega, da ga namažemo na kruh ali kos sadja. Tu je 10 bolj svežih idej, kako uporabiti maslo iz oreščkov!

SLEDITE NAM NA...

MOŽNOSTI PLAČILA

MNENJA STRANK

.