Košarica
V košarici ni izdelkov.
33 načinov za uporabo beljakovin

33 načinov za uporabo beljakovin

Ste kupili rastlinske beljakovine, pa vam je zmanjkalo idej za njihovo uporabo in zdaj osamljene čakajo v omari? Res bi bilo škoda, da jim poteče rok trajanja! Rastlinske beljakovine v prahu so resnično zdrav dodatek uravnoteženi prehrani, poleg tega pa so tako vsestransko uporabne, da jih je enostavno vključiti v jedilnik. Ponujamo vam 33 hitrih idej!

1. Zmešajte jih z vodo

S pravimi beljakovinami je dovolj že samo dodatek vode, da dobite okusen beljakovinski napitek za po treningu. Za boljšo regeneracijo po vadbi priporočamo Sunwarrior Blend – izbirate lahko med okusi čokolade, vanilije, mocha kave in jagodičevja ali naravnim okusom.

2. Zamešajte jih v sadni smuti

Možnosti so neomejene! Smuti je tudi odličen način, da popolnoma prekrijete nekoliko peskasto teksturo riževih beljakovin ali specifični priokus grahovih beljakovin. 

3. Zamešajte jih v ovsene kosmiče

Še posebno okusna je kombinacija ovsenih kosmičev, zmešanih z rastlinskim mlekom in beljakovinami z okusom vanilije (na primer Sunwarrior Blend vanilija ali riževe beljakovine z okusom vanilije).  Ne pozabite na sveže sezonsko sadje!

4. Zamešajte jih v arašidovo maslo

Lončku naravnega arašidovega masla primešajte merico rastlinskih beljakovin, da povišate njegovo beljakovinsko vrednost. 

5. Pripravite si beljakovinsko “nutelo”

Tole je reees dobro: lešnikovo maslo zmešajte s Sunwarrior Blend z okusom čokolade ali mocha kave ter po potrebi dodajte še malce vode. Dobili boste najboljšo nutelo – popolnoma naravno in bogato z beljakovinami!

6. Dodajte jih v juho po koncu kuhanja

Na ta način boste juho zgostili, hkrati pa se bo ohranila večina beljakovin. Za zgoščevanje se najbolje obnesejo grahove beljakovine ali katerekoli Sunwarrior, natura – brez okusa.

7. Potresite jih po sladoledu

Še posebej božanska je kombinacija bananinega sladoleda, arašidovega masla in Sunwarrior Blend vanilija ali čokolada.

8. Dodajte jih masi za palačinke

Z beljakovinami v prahu lahko nadomestite del moke in tako izboljšate hranilno vrednost palačink. Pri debelih »ameriških« palačinkah lahko beljakovine predstavljajo večji delež suhe mase, medtem ko pri klasičnih tankih palačinkah dodajte le nekaj žlic.

9. Vmešajte jih v rastlinsko mleko

Odlična izbira za večerni obrok in razvajanje. Pogrejte skodelico kokosovega napitka in mu primešajte merico vaših najljubših beljakovin.

10. Zmešajte jih z javorjevim sirupom kot preliv za palačinke

Zmešajte javorjev sirup s toliko beljakovinami v prahu, da je sirup še vedno tekoč. Za čokoladni preliv dodajte žlico kakava v prahu (ali pa uporabite beljakovine z okusom čokolade).

11. Zamešajte jih v zeleni smuti


Če smutiju dodate Sunwarrior beljakovine z okusom, ni potrebe po banani ali drugem sladkem sadju. Na ta način lahko povečate količino zelenja in zelenjave v smutiju. 

12. Zmešajte jih s stopljenim kokosovom oljem za sladki namaz

Ko se bo kokosovo olje strdilo, bo mešanica lepo mazljiva. Najbolje se obnese Sunwarrior Blend (katerikoli okus).

13. Uporabite jih za pripravo beljakovinske čokolade

Zmešajte stopljeno kakavovo maslo, pravi kakav v prahu in presne beljakovine z okusom čokolade ali mocha kave. Postavite v hladilnik, da se strdi.

14. Uporabite jih v piškotih

Del moke v originalnem receptu nadomestite z beljakovinami v prahu. Po želji jih lahko tudi potresete po piškotih po koncu peke, da posnemate videz sladkorja v prahu.

15. V njih povaljajte presne trufle

Pripravite čokoladne presne trufle in jih povaljajte v beljakovinah z okusom čokolade. Dodate jih lahko tudi v samo maso.

16. Vmešajte jih v solatni preliv

Zmešajte hladno stiskano avokadovo olje, limonin sok, sojino omako in žličko grahovih beljakovin za beljakovinski solatni preliv.

17. Zamešajte jih v energijske kroglice

Mešanici suhega sadja in oreščkov (ali kokosa) v kuhinjskem mešalniku dodajte poljubne beljakovine v prahu. Takšne kroglice so odličen prigrizek, ki vas bo nahranil med napornim delavnikom ali v aktivnih dneh.

18. Dodajte jih rastlinski majonezi

Rastlinsko majonezo lahko kupite ali pripravite sami, na koncu pa ji primešajte še žlico grahovih beljakovin ter jo uporabljajte kot normalno majonezo.

19. Dodajte jih humusu

V kuhinjskem mešalniku zmešajte kuhano čičeriko, sezamovo maslo, limonin sok in začimbe – kot pri običajnem humusu, le da tokrat dodate še žlico rastlinskih beljakovin v prahu.

20. Pripravite hrustljave sladke oreščke

Namočite svoje najljubše oreščke in jih zmešajte s tekočim naravnim sladilom (npr. javorjevim sirupom), ščepcem soli in vašimi najljubšimi Sunwarrior beljakovinami. Razporedite po pladnju s peki papirjem in pecite na nizki temperaturi, dokler niso oreščki hrustljavi.

21. Primešajte jih jogurtu

Sami pripravite domač kokosov jogurt, v katerega lahko zamešate rastlinske beljakovine. Uporabite Sunwarrior Plus Vanilija za vanilijev jogurt, Sunwarrior Blend Mocha za kavni jogurt, Sunwarrior Blend Berry za jogurt z okusom gozdnih sadežev ali katerikoli čokoladni okus za čokoladni jogurt.

22. Primešajte jih rižu

Morda se sliši nenavadno, a če kuhanemu rižu primešate riževe beljakovine v prahu, s tem bistveno povečate njegovo beljakovinsko vrednost. Beljakovine bodo riž rahlo izsušile, zato ga že prej pripravite bolj redkega.

23. Pripravite beljakovinsko marmelado

Lončku domače sadne marmelade primešajte žlico Sunwarrior Blend beljakovin z okusom jagodičevja. 

24. Potresite jih po namazanem kosu kruha

Imate radi kruh z marmelado, medom, čokoladnim namazom?  Ne glede na to, s čim najrajši premažete svoj kos kruha, se beljakovine v prahu vedno hranljiva popestritev na vrhu. Običajno jih ne boste niti čutili (razen če izberete beljakovine z okusom), razlika v hranljivosti pa je velika.

25. Zamešajte jih v testo za kruh

Ko pečete kruh, moki dodajte nekaj žlic riževih ali grahovih beljakovin. Če masi dodate še ovsene kosmiče in semena, dobite zares hranljiv in nasiten kruh.

26. Dodajte jih chia pudingu

Večna klasika! Ko chia semena zmešate z rastlinskim mlekom, zraven zamešajte še merico poljubnih rastlinskih beljakovin. Dobili boste popolno kombinacijo beljakovin, omega maščobnih kislin in ogljikovih hidratov.

27. Zmečkajte jih z banano

Kadar vas prime želja po sladkem, si lahko pripravite to hitro »sladico« – zmečkajte dve zreli banani in zvrhano žlico Sunwarrior Blend s poljubnim okusom. 

28. Specite mafine

Četrtino moke v vašem najljubšem receptu za mafine nadomestite s Sunwarrior riževimi beljakovinami. Po želji lahko uporabite beljakovine z okusom čokolade in vanilije – v tem primeru bodo mafini nekoliko bolj sladki.

29. Uporabite jih v brezglutenskem zajtrku

Na rastlinskem mleku skuhajte svojo najljubšo brezglutensko žitarico (na primer kvinojo, ajdo ali riž) ter ob koncu kuhanja primešajte žlico Sunwarrior Blend z okusom vanilije. Po potrebi dodajte še malce več rastlinskega mleka, ker bodo beljakovine kašo zgostile.

30. Vmešajte jih v sok

Morda na prvi pogled nenavadna kombinacija, a sveže stisnjen pomarančni sok in riževe beljakovine so odlična kombinacija! Beljakovine bodo tudi upočasnile absorpcijo sladkorjev iz soka.

31. Uporabite jih v domači granoli

Za domačo granolo uporabite ovsene kosmiče, oreščke, semena, tekoče naravno sladilo, kokosovo olje in merico poljubnih beljakovin v prahu. Vse skupaj pecite do hrustljavega in hranite v neprodušno zaprtem kozarcu. 

32. Beljakovinska smetana 

Dve pločevinki polnomastnega kokosovega mleka postavite v hladilnik čez noč, da se trda plast loči od tekočine in se strdi. Strjeni del kokosovega mleka z električnim mešalnikom stepite skupaj z žlico Sunwarrior Blend vanilija ali okusom čokolade.

33. Obogatite biskvit

Kadar pečete torto, moki primešajte merico poljubnih beljakovin v prahu. Če je torta čokoladna, uporabite okus čokolade, če je sadna ali vanilijeva pa okus vanilije. 

Avtorica: Eva Žontar, svetovalka za rastlinsko prehrano in univ. dipl. biologinja; slike: avtorske (www.evkaliptus.si)

Deli naprej....

Podobne objave

Z vami delimo prvi recept v seriji božanskih pečenih ovsenih kosmičev, ki jih lahko pričakujete na našem profilu v bližnji prihodnosti. Pri pečeni ovseni kaši gre za podobne sestavine kot pri klasičnih ovsenih kašah, le priprava in končni rezultat sta nekoliko drugačna. V kolikor te metode še niste preizkusili, vam toplo priporočamo spodnji recept za slastno beljakovinsko pečeno kašo z okusom bananinega kruha.
Ste že zasledili izraz “pumpkin spice”? Gre se za mešanico začimb, ki jo v tem delu leta v svoje napitke in sladice radi dodajajo predvsem v tujini. Na te hladne dni pri nas na veliko eksperimentiramo s toplimi napitki, ki prijetno pogrejejo v mrzlih jutrih, in zanimalo nas je, kako se bo aromatičen Sunwarrior kakav pomešal s to razvpito začimbno mešanico. Nas je okus prepričal, zate pa predlagam, da se prepričaš sam/a!
Vsi vemo, da je pitje vode izredno pomembno, vendar pa se nam kljub temu rado zgodi, da na pitje kar nekako pozabimo. Vsakodnevno redno pitje zadostnih količin vode bo pustilo dobre posledice na naši koži, srcu in vsesplošnem zdravju.

SLEDITE NAM NA...

MOŽNOSTI PLAČILA

MNENJA STRANK

PRIJAVITE SE NA E-NOVICE

Prijavi se na naše zdrave novice, da boš na tekočem o vseh novostih, najnovejših receptih in ekskluzivnih akcijah!