Košarica
V košarici ni izdelkov.

5 najbolj zdravih vrst temno listnate zelene zelenjave

5 najbolj zdravih vrst temno listnate zelene zelenjave

Ste vedeli, da lahko z uživanjem zelene zelenjave prerodite in poživite svoje telo ter se napolnite z energijo? Uživanje zelene zelenjave ima za naše zdravje ogromno koristi in prav zato je dobro vedeti, kaj nam zelena zelenjava nudi in zakaj jo moramo redno uživati.

Zakaj je uživanje zelene zelenjave tako pomembno?

Zagotovo se še spomnite svoje mame ali očeta, ki sta vas v otroštvu silila ali pa vsaj vzpodbujala, da ste morali jesti zelenjavo. Niti ni bilo važno ali je bil brokoli, špinača, radič ali grah, zagotovo ste morali vsak dan pojesti vsaj nekaj, kar je bilo zelene barve. 

Mogoče ste celo eden tistih, ki ste zelenjavo sovražili jesti, kljub temu, da so vas starši želeli prepričati, da je zelenjava polna vitaminov in mineralov. Zdaj verjetno že razumete in veste, zakaj jo je tako pomembno jesti. Morda so živila kot so ohrovt, brokoli in špinača celo stalno prisotna v vašem hladilniku.


Najbolj zdrava temno listnata zelena zelenjava

Vključitev listnate zelenjave v vsakodnevno prehrano nedvomno pomeni boljše zdravstveno stanje. Pomaga nam lahko pri zmanjšanju tveganja za pojav debelosti, srčno žilnih bolezni in pomaga uravnavati raven krvnega sladkorja.

Katera zelena zelenjava je torej tista najboljša, ki jo je priporočljivo vključiti v svojo prehrano?

Prvo pravilo pri tem naj bo, da izbirate sezonsko in lokalno zelenjavo. V tem poletnem času, ki se bo kasneje prevesil na jesen, po naših vrtovih kar buhti raznorazne zelenjave in prav je, da jo znamo izkoristiti.

Predstavljam vam nekaj najboljših primerov zelene zelenjave, ki jo jo priporočam, da jo vključite v vaš jedilnik.

1. Blitva

Ta zelena rastlina z ohlapnimi listi je grenkega okusa, vendar napolnjena z mnogimi hranili. Sodi v isto družino kot ohrovt. Blitva vsebuje vitamine C, B9, A in K, prav tako pa tudi kalcij.

2. Ohrovt

Zeleni ohrovt je poln hranil in je trenutno izredno popularna zelenjava. Ne samo da vsebuje razne vitamine in minerale, v njem najdemo tudi lutein in beta karoten. Ti antioksidanti ublažijo učinke oksidativnega stresa v telesu.

Kaj je oksidativni stres? Pojavi se, ko pride v telesu do neravnovesja med antioksidanti in prostimi radikali. Če se ga ne prepreči, lahko pusti negativne posledice in poškodbe na celicah in tkivih. 

3. Špinača


Špinače ne potrebuje le Popaj, da zgradi svoje mišice, temveč tudi vsi mi, če želimo biti močni in zdravi. To okusno zelenjavo lahko dodamo v smutije, juhe, priloge, enolončnice, lazanje, solate in skoraj kamor koli si zamislite. Uživajmo jo z veseljem in kar se da pogosto, saj vsebuje vitamina K in A, pa tudi magnezij in folat.

Kaj je folat? Poznan je tudi kot vitamin B6 in pomaga pri rasti celic in pri tvorbi rdečih krvničk.

4. Repa

Gre za liste repe – rastline, ki se jo uvršča med križnice. Pomaga pri zmanjšanju tveganja za razvoj zdravstvenih težav, kot je vnetje črevesja in srčno žilne bolezni. Repa vsebuje tudi različne antioksidante, ki pomagajo telesu, da se bori proti oksidativnemu stresu. 

Ostala zelenjava, ki jo je pametno vključiti v dnevne obroke, je še rukola, vodna kreša, zelena solata, radič, motovilec, regrat… 

Danes, ko nam pogosto zmanjka časa za načrtovanje polnovrednih obrokov in vključitev zelenjave v vsak obrok, si lahko pomagamo tudi z dodajanjem različnih vrst dehidriranega zelenja v prahu. Ta vrsta zelenjave prav tako postaja pomemben del zdrave prehrane. Imenuje se super zelenje Ormus greens

5. Hranila v super zelenju



Super zelenje je polno hranil in koristnih lastnosti. Lahko jih jemo v njihovi naravni obliki ali kot prehransko dopolnilo v obliki zelenega prahu. 

Če vam uživanje pšenične trave ali spiruline ne zveni privlačno, poskusite vključiti v svojo prehrano zelenje v obliki prahu, ki ga zmešate v smutiju skupaj s sadjem, da prikrijete okus. Lahko pa si ga vmešate samo v vodo, saj mnogim ta okus izredno všeč!

1. Fitohranila

Ena izmed najboljših lastnosti super zelenja je vsebnost fitohranil. Fitohanila iz rastlin so izredno pomembna in lahko pomagajo preprečevati bolezni in vzdržujejo naše telo v pravilnem delovanju. 

2. Vitamini

Zelenje vsebuje po navadi velike količine vitaminov A in C. Obe skupini vitaminov pomagata podpirati zdrav imunski sistem. 

3. Probiotiki

Dodatna dobra lastnost super zelenja v prahu je, da navadno vsebuje probiotike. Zdrav prebavni in hkrati imunski sistem se začne z zadostnim številom dobrih bakterij v prebavnem traktu. Bodite torej pozorni, ali vaše super zelenje v prahu vsebuje probiotike. 

4. Klorofil

Prepričati se morate, da uživate prehrano, ki vsebuje dovolj zelene zelenjave, saj le ta vsebuje klorofil. Verjetno ni potrebno ponavljati, da je klorofil barvilo, ki daje zelenim rastlinam njihovo značilno barvo. Temno listnata zelenjava mogoče ne izgleda preveč privlačno, vendar ponuja ogromno koristi za naše telo. Omenjeni klorofil je znan po svojih razstrupljevalnih lastnostih.  V primeru zdravljenja ran se je klorofil izkazal kot izredno učinkovit, saj zmanjšuje vnetje in preprečuje bakterijsko rast na ranah na koži. 

Prav tako so v 90 dnevni raziskavi ugotovili, da je imelo uživanje super zelenja vpliv na zmanjšanje krvnega tlaka. Ljudje z visokim krvnim tlakom, ki so uživali super zelenje v prahu, so imeli za 8 % zmanjšan diastolični in sistolični krvni tlak, medtem ko ni kontrolna skupina pokazala nobenih sprememb v krvnem tlaku. 

Sunwarrior Ormus Greens super zelenje v prahu

Če se vam zdi misel na to, da morate zelenje stisniti v sok, da bi ga vključili v svojo prehrano nekoliko obremenjujoča, poskusite s Sunawrrior Ormus Greens zelenjem v prahu. 


Kaj je Ormus?

Ormus elementi so monoatomski minerali, ki jih je več let ščitila vulkanska prst na morskem dnu. Te minerale so Stari Egipčani imenovali celo za »Hrano bogov«.

Sunwarrior super zelenje v prahu je narejeno iz Ormus elementov, elementov  v sledovih, probiotikov, sokov v prahu in ogromno super zelenja. 

Skoraj polovica zelenja je narejena iz sokov v prahu. Namesto uporabe celih zelenih listov, so sokovi v prahu narejeni s sušenjem in utekočinjanjem trav. Pri tem postopku ni toplotne obdelave (pripravljajo jih s presnim postopkom do 42 stopinj). Vročina lahko pravzaprav uniči hranilno vrednost zelenja. 

Sušenje in utekočinjenje trav ohrani številna hranila in vsebnost prehranske vlaknine v izdelku. Sokovi v prahu so bolj močni kot mešanica zelenja v prahu, s še višjimi koncentracijami koristnih hranil.

V Sunwarrior Ormus Greens super zelenju v prahu boste našli širok spekter super zelenja:

  • Alfalfa,
  • Ovseno travo,
  • Pšenično travo,
  • Ječmenovo travo,
  • Špinačo,
  • Moringo,
  • Korenino ingverja,
  • Stevio
  • Poprovo meto

Super zelenje v prahu, ki je v celoti presno, vegansko, certificirano ekološko in brez soje ter glutena, je enostaven in priročen način, da v svojo prehrano dodate vnos mnogih hranil.

Raznolikost v prehrani je najboljša. Prav zato je Sunwarrior super zelenje v prahu narejeno iz mešanice različnih virov in ne le iz enega. 


Zmešajte zelenje v prahu z vašo najljubšo pijačo, ga dodajte mleku iz oreščkov ali v smuti. Dobili boste odličen obrok za pred ali po telovadbi za dvig in zadosten nivo vaše energije. 

Napolnjeno z minerali, prebavnimi encimi, antioksidanti in fitohranili lahko super zelenje poživi vaše telo in vam da energijo, ki jo potrebujete.

Napisala: Lucija Bratina, univ. dipl. inž. živilstva in prehrane, študentka magistrskega študija Prehrane na Biotehniški fakulteti

Povzeto pohttps://sunwarrior.com/blogs/health-hub/benefits-of-revitalizing-your-body-with-greens

Deli naprej....

Podobne objave

Vsi vemo, da je pitje vode izredno pomembno, vendar pa se nam kljub temu rado zgodi, da na pitje kar nekako pozabimo. Vsakodnevno redno pitje zadostnih količin vode bo pustilo dobre posledice na naši koži, srcu in vsesplošnem zdravju.
Maslo iz oreščkov prihaja v najmanj toliko okusih, kolikor vrst oreškov obstaja, načinov uporabe pa je še veliko več. Čas je, da poskusite še kaj drugega od arašidovega masla na kruhu! Minili so časi, ko smo poznali samo arašidovo maslo. Zdaj imamo na voljo mandljevo maslo, lešnikovo maslo, pa maslo iz indijskih oreščkov in celo maslo iz bučnih semen - kako vedeti, kako kar najbolje uporabiti vsakega izmed njih? Pogosto nam tudi zmanjka idej in domišljija ne seže dlje od tega, da ga namažemo na kruh ali kos sadja. Tu je 10 bolj svežih idej, kako uporabiti maslo iz oreščkov!
Železo je nujno potreben mineral, ki sodeluje v številnih življenjskih procesih. Verjetno najbolj znan je po svoji vlogi, ki jo opravlja v sestavi krvi. Brez železa namreč ne moremo tvoriti hemoglobina, pomembne beljakovine v rdečih krvnih celicah, ki veže kisik in ga iz pljuč raznaša po telesu.

SLEDITE NAM NA...

MOŽNOSTI PLAČILA

MNENJA STRANK

.