Naročite se na naše novice in prejmite kupon za
-7% popust na celoten nakup.
-7% popust na celoten nakup.
Aduna za svojo zdravo blagovno znamko in socialno podjetništvo svoj navdih črpa iz lepot Afrike. Poslanstvo tega izrednega in k človeku usmerjenega podjetja je predstaviti svetu izdelke iz izjemnih, a premalo izkoriščenih naravnih sestavin, ki jih pridelujejo majhni, revni afriški proizvajalci. Podjetje si je zadalo, da bo osvojilo premožnejše dežele, s katerimi bo širilo prepoznavnost baobaba, spremenilo podjetništvo in na milijone življenj.
Ustanovitelj Adune je pred desetimi leti trpel za depresijo in se odločil, da gre za prostovoljca v Gambijo. Odločitev je popolnoma spremenila njegovo življenje, pri čemer je med drugim spoznal tudi neverjetne lastnosti baobaba.
Neverjetne lastnosti baobaba: s prepoznavnostjo superživila baobab, ki ga pri nas poznamo pod imenom kruhovec, bi afriškim državam omogočili na milijone dolarjev dohodka, ki bi pomembno vplival na življenja milijonov ljudi, ki živijo v vaseh in se vsak dan zgolj prebijajo skozi življenje.
Baobabu pravimo tudi Drevo življenja in je nekakšna ikona afriške stepe, v sami afriški kulturi pa predstavlja simbol življenja in pozitivnosti. Svetu izjemne lastnosti tega sadeža, ki lahko izboljša življenje milijonom ljudem po vsem svetu, žal niso poznane.
Plantaž baobaba v Afriki ni, ker je vsako drevo last skupnosti oz. države. Z njegovo predelavo bi lahko poskrbeli za preko 10 milijonov domov, a večina ga ostane zavrženega, kar predstavlja veliko škodo za vse ljudi sveta. National Geographic je ocenil, da bi z globalnim povpraševanjem po baobabu in njegovo prodajo po svetu ruralnemu delu Afrike doprinesla milijardo dolarjev, kar bi močno vplivalo na kakovost življenja ljudi.
Žal je na svetu kar 95 % ljudi, ki za baobab niso še nikoli slišali, kaj šele spoznali njegove neverjetne lastnosti, s katerimi močno upraviči označbo superživila. Da bi ljudje prepoznali in poznali pomembnost tega čudežnega afriškega sadeža, se trudi podjetje Aduna.
Od leta 2012 do danes so baobab iz popolne neprepoznavnosti povzdignili in postavili v najboljše trgovine s superživili v Londonu. Vse to je podjetje Aduna doseglo z minimalnimi finančnimi sredstvi, navdihom, strastjo in tudi s pomočjo svetu prepoznavnih oseb. Podjetju je uspelo – doseglo je, da se je pričela pridelava baobaba tudi za tržišče, ne le za lastne potrebe. To predstavlja izreden premik za mnoga življenja.
Sedaj se baobab prideluje v 11 skupnostih revnega predela južne Gane. Zaposlenih je preko 1.000 žensk, ki so za svoje delo, predvsem zaradi uspešne prodaje po svetu, pošteno plačane. Aduna je zaradi svojega delovanja nominirana za dve podjetniški nagradi s strani Pulitzerjevega nagrajenca, mednarodno priznanega časopisa The Guardian.
A tu se pot ne konča – podjetje želi doseči pridelavo baobaba v 8.000 afriških skupnostih, s katero bi iz revščine izkopali na milijone življenj. Podjetju lahko to uspe s pomočjo prepoznavnosti na trgu, naše in vaše podpore.