Košarica
V košarici ni izdelkov.
Proteinski sadni sladoled

Proteinski sadni sladoled

 

Okusen, kremast sadni sladoled s sočnimi poletnimi sadeži in rastlinskimi beljakovinami.

Za pripravo 6 sladolednih lučk in 6 lončkov potrebujemo naslednje sestavine:

 

Priprava sladoleda: 

Za pripravo kremastega sladoleda je odlično, če indijske oreščke vsaj 3 ure prej namakate.

Če bi radi sladoled naredili hitreje, jih namočite v topli ali vroči vodi, tako se bodo prej zmehčali.

Banane narežite na kolutke in jih zamrznite za vsaj 1-2 uri. Ostale sestavine uporabite sveže.

 

1. korak: pripravimo modelčke za lučke. Po želji jih okrasimo ob stenah s svežim sadjem. Medtem namakamo indijske oreščke.

2. korak: pripravimo sladoledno kremo: najprej narezane zamrznjene banane damo v blender.

3. korak: dodamo namočene indijske oreščke in dolijemo mleko zemeljskih mandljev. Če ga želite pripraviti sami, uporabite namočene zemeljske mandlje in sledite receptu spodaj (na koncu objave).

4. korak: zmiskamo v gladko kremo. Miksamo približno 1 minuto do gladke mase. Pri tem si pomagamo s palico ali blender vmes ugašamo.

5. korak: dodamo rastlinske beljakovine Sunwarrior z okusom jagodičevja in sveže narezano sadje po izbiri. Ponovno mešamo.

6. korak: Maso vlijemo v pripravljene modelčke za lučke. Pazimo, da ne nalijemo čisto do vrha, malenkost pustimo zaradi pokrovčkov.

7. korak: vsako lučko zapremo z vrha ali v modelčke dodamo lesene palčke, če nimamo že takšnih modelčkov.

8. korak: s preostalo maso napolnimo skodelice in okrasimo z borovnicami.

Vse skupaj postavimo za 2 uri v zamrzovalnik, nato sveže postrežemo. Ta sladoled je lahko tudi odličen poletni zajtrk.

Lahko ga postrežete s presno granolo. Uživajte v zdravem sladkanju! 🙂

Za celoten postopek si oglejte video recept:

Za pripravo domačega napitka iz zemeljskih mandljev, najdete recept tukaj.

 

Deli naprej....

Podobne objave

Z vami delimo prvi recept v seriji božanskih pečenih ovsenih kosmičev, ki jih lahko pričakujete na našem profilu v bližnji prihodnosti. Pri pečeni ovseni kaši gre za podobne sestavine kot pri klasičnih ovsenih kašah, le priprava in končni rezultat sta nekoliko drugačna. V kolikor te metode še niste preizkusili, vam toplo priporočamo spodnji recept za slastno beljakovinsko pečeno kašo z okusom bananinega kruha.
Ste že zasledili izraz “pumpkin spice”? Gre se za mešanico začimb, ki jo v tem delu leta v svoje napitke in sladice radi dodajajo predvsem v tujini. Na te hladne dni pri nas na veliko eksperimentiramo s toplimi napitki, ki prijetno pogrejejo v mrzlih jutrih, in zanimalo nas je, kako se bo aromatičen Sunwarrior kakav pomešal s to razvpito začimbno mešanico. Nas je okus prepričal, zate pa predlagam, da se prepričaš sam/a!
Maslo iz oreščkov prihaja v najmanj toliko okusih, kolikor vrst oreškov obstaja, načinov uporabe pa je še veliko več. Čas je, da poskusite še kaj drugega od arašidovega masla na kruhu! Minili so časi, ko smo poznali samo arašidovo maslo. Zdaj imamo na voljo mandljevo maslo, lešnikovo maslo, pa maslo iz indijskih oreščkov in celo maslo iz bučnih semen - kako vedeti, kako kar najbolje uporabiti vsakega izmed njih? Pogosto nam tudi zmanjka idej in domišljija ne seže dlje od tega, da ga namažemo na kruh ali kos sadja. Tu je 10 bolj svežih idej, kako uporabiti maslo iz oreščkov!

SLEDITE NAM NA...

MOŽNOSTI PLAČILA

MNENJA STRANK

.