Košarica
V košarici ni izdelkov.
Proteinske vaniljeve palačinke

Proteinske vaniljeve palačinke

Proteinske vaniljeve palačinke predstavljajo okusen in obogaten pozni zajtrk za čez vikend, lahko pa so družinska večerja čez teden. Ali pa karkoli vmes! Gratinirane proteinske vaniljeve palačinke vsebujejo minimalno količino maščobe, saj ne v polnilu in ne v kremi ni dodanih maščob. Ravno prav sladke in ravno prav sočne bodo zagotovo ukradle tudi vaše srce.

Sestavine za palačinke:

Sestavine za polnilo:

  • 150 g naravnega tofuja
  • 25 g rjavega/datljevega sladkorja (ali agavin/javorjev sirup)
  • 5 kapljic vaniljeve esence
  • 2 jedilni žlici kokosovega jogurta
  • sok ½ limone
  • za noževo konico limonine lupinice

Sestavine za kremo:

Postopek:

  1. Moko, beljakovine Sunwarrior Clean Greens&protein z okusom vanilije in sol damo v večjo skledo in pomešamo z metlico. Nato postopoma prilivamo ovseno mleko ali Mimy mandljevo osnovo in ves čas mešamo, da se izognemo grudicam. Takoj se lotimo peke. Ponev rahlo namastimo in eno za drugo spečemo 6 palačink. 
  2. Ko so palačinke pečene, pripravimo nadev. Vse sestavine za nadev damo v blender in jih dobro zmešamo, da dobimo gladko maso. Vsako palačinko premažemo z eno zvrhano žlico »skutnega« nadeva iz tofuja. Palačinko namažemo, jo zvijemo in prestavimo v namaščen pravokotni pekač. Isto ponovimo z vsemi palačinkami. V pekač jih nalagamo eno poleg druge. 
  3. Na koncu pripravimo kremo oz. preliv. Najprej namočimo indijske oreščke v vroči vodi za vsaj par minut. Če je v blenderju ostalo kaj skute, nič ne de. Pustimo jo v blenderju, saj bo dala še dodaten okus in homogenost kremi. V blender dodamo indijske oreščke, limono, sladkor in ovseno mleko ali Mimy mandljevo osnovo. Dobro zmešamo, da dobimo gladko in precej tekočo kremo. Z njo prelijemo palačinke, naložene v pekač.
  4. Palačinke pečemo v predogreti pečici na 180 °C približno 20 minut. Ko so pečene, jih pustimo nekaj minut na pultu, da se usedejo. Tako jih bo lažje dvigniti iz pekača. Postrežemo s svežim sadjem in dodatnim stiskom limone.

Pripravila: Vita Vybihal, https://www.instagram.com/littlekitchenvibes/

Deli naprej....

Podobne objave

Z vami delimo prvi recept v seriji božanskih pečenih ovsenih kosmičev, ki jih lahko pričakujete na našem profilu v bližnji prihodnosti. Pri pečeni ovseni kaši gre za podobne sestavine kot pri klasičnih ovsenih kašah, le priprava in končni rezultat sta nekoliko drugačna. V kolikor te metode še niste preizkusili, vam toplo priporočamo spodnji recept za slastno beljakovinsko pečeno kašo z okusom bananinega kruha.
Ste že zasledili izraz “pumpkin spice”? Gre se za mešanico začimb, ki jo v tem delu leta v svoje napitke in sladice radi dodajajo predvsem v tujini. Na te hladne dni pri nas na veliko eksperimentiramo s toplimi napitki, ki prijetno pogrejejo v mrzlih jutrih, in zanimalo nas je, kako se bo aromatičen Sunwarrior kakav pomešal s to razvpito začimbno mešanico. Nas je okus prepričal, zate pa predlagam, da se prepričaš sam/a!
Maslo iz oreščkov prihaja v najmanj toliko okusih, kolikor vrst oreškov obstaja, načinov uporabe pa je še veliko več. Čas je, da poskusite še kaj drugega od arašidovega masla na kruhu! Minili so časi, ko smo poznali samo arašidovo maslo. Zdaj imamo na voljo mandljevo maslo, lešnikovo maslo, pa maslo iz indijskih oreščkov in celo maslo iz bučnih semen - kako vedeti, kako kar najbolje uporabiti vsakega izmed njih? Pogosto nam tudi zmanjka idej in domišljija ne seže dlje od tega, da ga namažemo na kruh ali kos sadja. Tu je 10 bolj svežih idej, kako uporabiti maslo iz oreščkov!

SLEDITE NAM NA...

MOŽNOSTI PLAČILA

MNENJA STRANK

.