Košarica
V košarici ni izdelkov.

Zdrobov "kolagenski" puding z okusom vanilije in čokolade

Zdrobov "kolagenski" puding z okusom vanilije in čokolade

Kdo se ne spomni mlečnega zdroba za zajtrk? Po navadi smo mu rekli kar gres. Mnogim je bil ravno gres ali zdrob verjetno podobno kot čoko-lešnik eden najljubših zajtrkov. Na mlečni gres smo posuli sladkast kakav in zajtrk je bil gotov. 

Ker pri nas radi stare priljubljene recepte malo predrugačimo, sem se tudi tokrat lotila priprave zdroba na malenkost drugačen način. Ta je brez mleka in rafiniranega sladkorja, običajni pšenični zdrob pa je zamenjal pirin, ki ima več beljakovin in mineralov kot pšenični. Za čokoladni okus pa sem uporabila 100% Adunin kakav, ki ima izredno aromatičen čokoladni okus. 

Več trikov in verzij za pripravo tega priljubljenega zajtrka pa vam zaupam spodaj.

Nekega jutra se nisem mogla odločiti ali bi vanilijo ali čokolado, pa sem skodelici napolnila do polovice kar z obema okusoma. Res se lepo dopolnjujeta.

V pirinem zdrobu je prisotnih do 19 % več beljakovin kot pri navadni pšenici. Poleg tega ima pirin kalček tudi več dobrih maščob (2-3 %, medtem ko za pšenico velja 1 %), mineralov kot so fosfor, magnezij in železo ter vitaminov A, skupine B, D in E.

Poglej, kako ga lahko pripraviš v 10 minutah tudi ti.

Osnovne sestavine (za 2 osebi):

OKUS VANILIJE:

  • 0,5 dl mandljevega mleka iz mimy osnove (lahko uporabiš tudi kokosovo, pomembno je, da je nesladkano!)
  • 60 g ekološkega pirinega zdroba 
  • 1 zvrhana čajna žlička tapiokinega škroba (lahko uporabiš tudi koruznega)*
  • četrt čajne žličke burbonske vanilije v prahu ali 1 čajna žlička tekoče burbonske vanilije
  • sladilo po želji, npr. kokosov sladkor ali sladilo brez kalorij (ni nujno)
  • ščep nerafinirane ali himalajske soli

OKUS ČOKOLADE:

Za osnovo uporabiš že kuhan vanilijev zdrobov puding, kateremu med kuhanjem dodaš 2 sestavini:

Priprava:

  1. V kozici pogreješ mandljevo mleko.
  2. Premešaš vse suhe sestavine (zdrob, tapiokin škrob, sol, sladilo in vanilijo v prahu) in ko je mandljevo mleko že blizu vretja, počasi vmešaš notri suhe sestavine za zdrobov puding.
  3. Na zmernem ognju kuhaš in stalno mešaš približno 3 minute, dokler ne dobiš ravno prav goste mase. Mešaš lahko s kuhalnico ali metlico za stepanje, pomembno je, da ne nastanejo grudice.
  4. Ko je zdrob že skoraj gost, ga polovico preliješ v drugo kozico.
  5. V drugo polovico zdrobovega pudinga (ko je še na štedilniku) počasi vmešaš žlico Aduninega kakava in Cavalier čokoladne kapljice, da dobiš močno in okusno čokoladno različico.
  6. Če želiš  obogateno različico, pudingu primešaj žlico kolagen gradnikov. V vsakega svoj okus, lahko pa uporabiš vanilijev okus za oba, saj je čokoladni okus že tako močne barve, da se sploh ne bo poznalo, da si vanj vmešal/a vanilijev kolagen builder. Tako bo tvoj zajtrk vseboval tudi kvalitetne rastlinske beljakovine – peptide, minerale in C vitamin, ki jih vsebuje ta dodatek.
  7. Če tega ne želiš, pa lahko zdrob že preliješ v posodici. To narediš tako, da istočasno iz obeh strani dolivaš oba okusa. Tako se bo na sredini preprosto naredila črta med vanilijo in čokolado 🙂
  8. Po vrhu naribaš še nekaj preostalih Cavalier čokoladnih kapljic, da ustvariš lep videz in zajtrk je pripravljen! 🙂

Sunwarrior beljakovinski rastlinski peptidi za grajenje kolagena z naravnim okusom so podpora koži, lasem, nohtom in sklepom. Sunwarrior je razvil vegansko rešitev, ki bo na naraven način spodbudila tvorbo lastnega kolagena in prispevala k vaši naravni lepoti. Sunwarrior kolagen gradniki so prehransko dopolnilo rastlinskega izvora, ki kolagena ne vsebuje, vsebuje pa unikatno lepotno mešanico iz rastlinskih peptidov, ki telesu pomagajo pri tvorbi lastnega kolagena. Uporabljaš ga lahko preprosto podobno kot ostale beljakovine: vmešaš v rastlinsko mleko, vodo ali smuti, lahko pa ga dodajaš jutranjim kašam za zajtrk, zdrobu, pudingom in drugim sladicam kot je npr. ta avokadov sladoled.

1 jušno žlico poljubnega okusa preprosto vmešaš kaši ali pudingu na koncu, ko je ta že pripravljen. Vanilija je odlična za tiste, ki imate radi vanilijo ali si pripravljate sadne smutije, saj se odlično kombinira s sadjem, čokoladni okus pa je za čokoholike. Če pa ne želite nobenega okusa, izberite naravni okus, ki ni sladkan. Več o tem izdelku si lahko prebereš tukaj.

Dober tek!

Pripravila: Maja Jeereb

Deli naprej....

Podobne objave

Z vami delimo prvi recept v seriji božanskih pečenih ovsenih kosmičev, ki jih lahko pričakujete na našem profilu v bližnji prihodnosti. Pri pečeni ovseni kaši gre za podobne sestavine kot pri klasičnih ovsenih kašah, le priprava in končni rezultat sta nekoliko drugačna. V kolikor te metode še niste preizkusili, vam toplo priporočamo spodnji recept za slastno beljakovinsko pečeno kašo z okusom bananinega kruha.
Ste že zasledili izraz “pumpkin spice”? Gre se za mešanico začimb, ki jo v tem delu leta v svoje napitke in sladice radi dodajajo predvsem v tujini. Na te hladne dni pri nas na veliko eksperimentiramo s toplimi napitki, ki prijetno pogrejejo v mrzlih jutrih, in zanimalo nas je, kako se bo aromatičen Sunwarrior kakav pomešal s to razvpito začimbno mešanico. Nas je okus prepričal, zate pa predlagam, da se prepričaš sam/a!
Maslo iz oreščkov prihaja v najmanj toliko okusih, kolikor vrst oreškov obstaja, načinov uporabe pa je še veliko več. Čas je, da poskusite še kaj drugega od arašidovega masla na kruhu! Minili so časi, ko smo poznali samo arašidovo maslo. Zdaj imamo na voljo mandljevo maslo, lešnikovo maslo, pa maslo iz indijskih oreščkov in celo maslo iz bučnih semen - kako vedeti, kako kar najbolje uporabiti vsakega izmed njih? Pogosto nam tudi zmanjka idej in domišljija ne seže dlje od tega, da ga namažemo na kruh ali kos sadja. Tu je 10 bolj svežih idej, kako uporabiti maslo iz oreščkov!

SLEDITE NAM NA...

MOŽNOSTI PLAČILA

MNENJA STRANK

.