Košarica
V košarici ni izdelkov.

Maratonski zajtrk: Čičerikina beljakovinska omleta

Maratonski zajtrk: Čičerikina beljakovinska omleta

Približuje se Ljubljanski maraton in z njim fizične priprave za lažje doseganje zastavljenega cilja. Eno najpogostejših vprašanj, ki jih dobim kot prehranska svetovalka je “Kaj je dobro, da pojem pred tekom/maratonom?”

Najbolje je, da na dan oziroma jutro maratona ne poskušamo z novimi, nenavadnimi zajtrki, ki lahko vznemirijo naš želodec in nam na koncu povzročajo težave s prebavo. Poskusite se izogniti zajtrkom z visoko vsebnostjo maščob in vlaknin, saj so težje prebavljive in bi energijo pridobivali počasneje.

Najbolj primerni so zajtrki z enostavnimi ogljikovi hidrati in beljakovinami. Seveda ne smemo pozabiti na zadostno količino vode. Primer dobrega pred-maratonskega zajtrka je na primer čičerikina omleta. Čičerika je dober vir ogljikovih hidratov in beljakovin in je lahko prebavljiva. Na 100g vsebuje približno 60g ogljikovih hidratov in 20g beljakovin.

Z vami delim recept za čičerikino omleto brez jajc, brez moke in brez glutena.

Sestavine:

  • ½ skodelice čičerike (kuhane) ali čičerikine moke
  • ½ skodelice bučk
  • ½ merice beljakovin Sunwarrior Plus Natural
  • 2 čajni žlički pecilnega praška (po želji, uspe tudi brez)
  • 1 čajna žlička olivnega olja
  • nekaj svežega drobnjaka
  • začimbe: kurkuma, curry in čili
  • sol in poper (po želji)
  • skodelica špinače

Postopek

Zmiksajte čičeriko, bučke in beljakovine, da dobite gosto konsistenco. Dodajte še svež drobnjak in začimbe. Na čajni žlički olivnega olja popražite mešanico (5min) in jo oblikujte po želji – v palačinko, omleto. Na koncu servirajte s svežo špinačo. Špinačo lahko prej tudi popečete kot vmesni del omlete.

Poglejte si video

Viri: nomeatathlete.com

Viri slik: tastingpage.com, strengthandsunshine.com, blog.fatfreevegan.com

Pripravila: Katarina Miklavc

Deli naprej....

Podobne objave

Z vami delimo prvi recept v seriji božanskih pečenih ovsenih kosmičev, ki jih lahko pričakujete na našem profilu v bližnji prihodnosti. Pri pečeni ovseni kaši gre za podobne sestavine kot pri klasičnih ovsenih kašah, le priprava in končni rezultat sta nekoliko drugačna. V kolikor te metode še niste preizkusili, vam toplo priporočamo spodnji recept za slastno beljakovinsko pečeno kašo z okusom bananinega kruha.
Ste že zasledili izraz “pumpkin spice”? Gre se za mešanico začimb, ki jo v tem delu leta v svoje napitke in sladice radi dodajajo predvsem v tujini. Na te hladne dni pri nas na veliko eksperimentiramo s toplimi napitki, ki prijetno pogrejejo v mrzlih jutrih, in zanimalo nas je, kako se bo aromatičen Sunwarrior kakav pomešal s to razvpito začimbno mešanico. Nas je okus prepričal, zate pa predlagam, da se prepričaš sam/a!
Maslo iz oreščkov prihaja v najmanj toliko okusih, kolikor vrst oreškov obstaja, načinov uporabe pa je še veliko več. Čas je, da poskusite še kaj drugega od arašidovega masla na kruhu! Minili so časi, ko smo poznali samo arašidovo maslo. Zdaj imamo na voljo mandljevo maslo, lešnikovo maslo, pa maslo iz indijskih oreščkov in celo maslo iz bučnih semen - kako vedeti, kako kar najbolje uporabiti vsakega izmed njih? Pogosto nam tudi zmanjka idej in domišljija ne seže dlje od tega, da ga namažemo na kruh ali kos sadja. Tu je 10 bolj svežih idej, kako uporabiti maslo iz oreščkov!

SLEDITE NAM NA...

MOŽNOSTI PLAČILA

MNENJA STRANK

.